Jenguk iklan kat sini

Jumaat, Oktober 21, 2011

PARI-PARI BIRU..

Majlis perkahwinan anak buah aku tahun ini telah diraikan di Dewan Maktab PDRM Cheras. Dua puteri aku telah ditugaskan menjadi pari-pari pengiring. Bukan main suka lagi diaorang. Wah wah memang seronok la dorang ni.. Memang suka berangan jadi puteri dan pari-pari pun.. Tema warna adalah biru terquois.. Eh betul ker ejaan aku.. Lantak lah.. hahaha

  Bergambar di sebelah kek pengantin.
 
Masing-masing excited. First time diberi tugas jadi pari-pari.
 Ini adik pengantin lelaki. Pengapit pengantin..
Klon Shahir AF..
 Tema warna ialah biru, so kami anak beranak pun jadi biru..
Menunggu dengan sabar..
My Father dan My Mother..
 Ketibaan pengantin..
               Mempelai melangkah masuk ke dewan..
Pari-pari sedang menjalankan tugas..
Pengantin bertudung litup, pari-pari seksi you..!
My father terharu tengok cucu sulung naik pelamin..
Tugas dah selesai.. Pari-pari duduk tepi pelamin.. bergosip.. hehe
Mempelai bersanding atas pelamin biru..
Pengapit pengantin perempuan anak buah aku jugak..
Anak abang kedua aku..
Makan beradap.. bersuap-suap.. Nyum nyumm..
My hubby dijemput makan bersama pengantin..
Jadi orang penting lah katakan..
Bergelak ketawa pulak ngan mak aku..??! Terlebih sudah..
 Acara potong kek plak..
Yum yum sedappp..
2 budak nakal dah mula main bawah meja..
Bergambar ramai-ramai..
Aikk..?! Pari-pari nak tidur ke..?
Pari-pari Poyo..
Pari-pari yang seksi.. Pari-pari ni tak ada sayap.. So tak leh terbang..
Blue boys n girls..
Kesayangan umi n babah..
Ultraman kosmos biru..
Pengantin dah selesai bersanding.. 
Sekarang giliran pari-pari pulak nak bergambar ye..
Kalau berposing tak yah disuruh.. pandai kemain ekk..!
Bersama bunga biru..
Dengan anak-anak kakak aku yang kelima..
Empat dara pinggitan..
My kids with cousin..
Main piano dan nyanyi ramai-ramai..
Do re mi fa so la ti doooooo...!!
Wah abang tengah mainkan lagu getaran jiwa.. hahaha
ke lagu sakit jiwa..?
Puteri Bunian..
Majlis dah tamat.. Masing-masing angkut barang-barang..
Tadi bertugas angkat vest pengantin.. Sekarang kena angkat besi pulak...
Kesian kat pari-pari ni.. Kena buli.. huhuhu
Tunggu kenderaan masin-masing..
Sempat lagi nak bergaya.. siap angkat-angkat kain pulak..
Comel kak.. boleh jadi model untuk baju pengantin..
Majlis dah tamat..
My dad n my mom naik kereta adik aku balik ke rumah kakak sulung aku..
Adik aku ni polis sebab tu cam tomboy sikit.. hehehe
Belakang tu my sister no lima.. Aku no enam dalam kuarga n adik aku ni no tujuh paling bongsu..
Kami semua 7 beradik..
Okey.. chow chin chawww..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan