Jenguk iklan kat sini

Isnin, Oktober 24, 2011

Hotel di Aloq Staq

Tahun ni kami sekeluarga pergi ke Alor Star.. Kat sini ada beberapa keping gambar kenangan.. Kami ke sana sebab kenduri kawin anak buah aku... So kami semua dah disediakan hotel..

Tiga Abdul..
Berlatar belakangkan Menara Alor Star
Babah sibuk mengemas.. korang sibuk menghuru-harakan..
Seronok sungguh dapat bergumpal-gumpal..
Duyung..
Dugong..
Breakfast time..
My Mom and Dad..
My dad lumpuh sebelah badan kiri sebab stroke..
So kena duduk atas kerusi roda..
Nak berjalan memang dah tak boleh langsung..
Makanan kat sini ok laa.. not bad..
Sambil makan pun mata aku tak lepas pandang anak-anak aku..
Kalau tak kang hilang tah ke mana.. Suka berlari kesana sini..
With my mom and dad..
Sushi telur ikan salmon.. Sedap..
Dah kenyang.. Merayau..
Masuk bilik hotel semula.. rehat jap.. Diaorang sibuk nak mandi kolam..
Aril bersantai dengan tok wan..
Wah berlagak engko yer..
Sembang-sembang dan gossip ngan my big family..
Tu dia.. si abang dah siap bukak baju.. nak mandi kolam..
Syahir pun dah standby dengan seluar dalamnya..
Syasya dan Sofea tengah menyorok nak salin baju..
Terpaksa pinjam baju syahmi dan syahir.. sebab tak bawa swimming suit..
Tak terfikir yang hotel ni ada kolam..
Yo Yo .. mari kita terjun kolam..
Cantik pemandangan dekat kolam ni..
boleh nampak menara alor star dari cemin tepi dinding..
Ada dua kolam.. satu untuk budak dan satu untuk dewasa..
memang luas.. puas la anak-anak aku berkubang kat sini..
Diaorang ni kan pantang nampak air..
Perasan macho..
Blah laaa...
Tolong.. poya tak pandai berenang..
Seronok sungguh korang ye.. mandi sampai malam pun tak pe ni..
Dua ekor dugong jantan..
Terbanggg..
Ni terjun ke menari gelek ni..??!
Si abang gaya dah macam anjing laut pulak ye..??! hehehe










  Tengah belajar berenang ngan pakwe ensem..

Pakwe ensem ni anak buah yang kedua dalam kuarga aku..
Anak kakak sulung aku.. Masih single..
Seronok betul korang ekk..??!!
Tersengih macam kerang busuk..!!
Pakwe ensem yang ajar berenang mesti cepat pandai ni..
Yeyy.. Syahmi dah pandai berenang la umi..
Kolam ni tak dalam sangat, eksyen ko ye..
Seronok betul korang ekk..!!
Ini kalau dibiarkan, maunya tak nak balik ni..
Dah cukup la tu.. tak nak balik ke..?!
Kalau ada rezeki kita datang lagi..
Time ni sumer orang dah balik ke bilik hotel memasing..
Tinggal anak-anak aku jer tak nak balik lagi..
So terpaksa la aku sensorang tunggu dorang sampai puas mandi baru dorang nak naik..
Hantu air betul..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan