Jenguk iklan kat sini

Rabu, Oktober 12, 2011

CIKGU TENSION..!!

Kadang-kadang bila tengok anak-anak pergi sekolah, teringat balik zaman aku sekolah dulu.. Murid dulu takut dengan cikgu, tapi murid sekarang cikgu pulak yang takut kat dorang kan..??! Aku dulu kalau buat kerja sekolah silap sikit mesti kena dengan cikgu.. bila cikgu panggil je dah menggigil lutut.. Murid sekarang selamba je kalau buat silap.. Kat bawah ni ada beberapa karangan dari murid sekolah yang pada pandangan aku, kalau aku jadi cikgu maunya otak aku jadi mereng.. hahaha

1) Karangan bertajuk "Terima Kasih Datuk."

2)  Tajuk yang sama tapi karangan dari budak lain.

3)  Karangan bertajuk "Keluarga Saya" Part 1.
Part 2

4)  Jawab soalan bahagian A.

5)  Surat Memohon Cuti.


Adoiii.. Memang tension jadi cikgu zaman sekarang ni..!!!!
kui, kui, kui

Tiada ulasan:

Catat Ulasan