Jenguk iklan kat sini

Ahad, Februari 12, 2017

HOT WHEELS

Anak2 lelaki aku suka kumpul koleksi kereta Hot Wheels. Sebenarnya sejak anak sulung aku kecik lagi memang my hubby suka belikan kereta hot wheels ni. Kereta ni tahan lasak dan setiap model kereta ni memang sebijik macam model sebenar. Ini antara koleksi yang dorang ada.


Sebenarnya ada banyak lagi, semuanya ada dalam kotak khas. Ada yang dah tanggal warna.
Lori dan jentolak tu bukan jenama hot wheels tau.. hahaha
Kereta polis
Ini baru beli. Berkilat lagi.
Siap ada kapal terbang dan jet lagi.

Macam ni la kalau ada 4 orang anak lelaki. Abang yang sulung pun sama naik jugak main mainan ni.
Alahai siannya anak mummy menguap, ngantuk ekk..??
Kadang-kadang aku jadi stress sebab si kecik ni bila main suka sepahkan then aku akan terpijak.
Bila dah terpijak tu mulalah aku jadi tarzan.
Budak ni memang suka main kereta ni sambil baring.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan