Jenguk iklan kat sini

Khamis, Februari 23, 2017

BIRTHDAY SOFEA

Hari ni birthday sofea yang ke 13 tahun. Aku n hubby dah bincang nk hadiahkan patung kakao talk ke aper nama tah sbb syasya kata dia sukakan patung tu. So aritu aku ada nampak patung tu kat kedai barang2 korea, sebab patung tu memang made in korea. Bila aku n hubby pegi sekali lagi dah tak der lah pulak patung tu.. Takde rezeki. So fikir punya fikir syasya kata dia minat gak kat patung naga hitam yang dalam citer 'How to tran your dragon'.
Inilah patungnya. Night Furies Dragon.
Dalam filem tu namanya Toothless.
My hubby gantung kat cermin dalam bilik dorang.
Lepas dia mandi dan pakai baju dia kuar dari dalam bilik gelak2 then tetiba nangis plak. hahaha
Suka sangat dia dapat patung ni. Kat tempat lain tak de jual. Hanya ada kat kedai Speedy video jer..
Itu pun time aku ambik patung ni, penjual budak melayu tu siap tanya lagi "patung ni patung ape kak? Tak tau pulak ada filem patung ni".. hahaha
Ko ni dik, ko keje kat kedai jual vcd tapi ko boleh tak tahu pasal filem ni..?!
Hitam giler tapi comel. Tak de yang besar, kalau tak aku dah rembat dah.
Suke lah tu..
Happy 13th Birthday sayang we love you so much.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan