Jenguk iklan kat sini

Ahad, Januari 01, 2017

KPOP TAK HABIS HABIS

Anak perempuan aku ni minat sangat dengan Korean Group (KPOP). Masing-masing kumpul koleksi dan gambar2 group kpop yang dorang minat. Aku tak kisah pun sebenarnya sebab aku dulu pun pernah remaja gak, so pernah gak minat ngan penyanyi dan group luar negara. Tapi time aku dulu aku minat dengan rock dan aku membesar dengan group rock seperti Search, Wings, May, Spring, Sting Slam, Lefthended, U-Topia, Medicine, Blackrose.. Banyak lagilah, jenuh pulak kalau aku nak senaraikan kat sini.. Kalau artis luar negara pulak aku minat dengan artis2 Hong Kong.. Chow Yuen Fat, Aaron Kwok, Jackie Cheung, Andy Lau, Leon Lai Meng.. hehe
Group orang putih pulak aku minat ngan Back Street Boys, New Kids On The Block, All 4 One, Bryan Adam dan banyak lagilah.. So aku tak pernah nak rasa jengkel atau nak kutuk bila budak2 zaman sekarang suka ngan artis dorang.. Ini zaman dorang so tak patutlah kalau kita nak kutuk benda yang budak2 zaman sekarang minat kan? Sebab kita dulu pun camtu gak. Kalau orang kutuk kita pun kita marah gak kan?
Ini dorang tengah operasi gambar2 group kpop..

Ini sebahagian gambar yang dah dilekatkan kat dinding bilik dorang..
Group 100%
Group Boyfriend
Nasib baik ada 2 jer anak pompuan.. Kalau ramai maunya pening aku nak layan minat dorang ni..
Budak ni suka sibukkkkk jer..
Kat mana-mana mesti ada dia.. Tampor kang..!!
Lanyak Pikachu pulak..


Penat letewww..








Tiada ulasan:

Catat Ulasan