Jenguk iklan kat sini

Rabu, April 06, 2016

100 % SINGLE

We are 100% single but married.. hahaha.. Yang sebenarnya baju nie my hubby beli untuk 2 orang anak pompuan aku sbb nak mengusik dan kenakan dorang.. Budak berdua tu memang minat sangat ngan group kpop 100% nie.. So bila ternampak tshirt ni kat salah satu kedai di Aeon, apalagi terus my hubby rembat.. Then kami dah berpakat pakai baju nie time jemput dorang kat sekolah.. Kami siap pakai baju lain kat luar lagi.. So dua lapis kami pakai baju.. hahaha.. Bila dah jemput dorang semua kat sekolah kami buat-buat pegi toilet.. Kami tukar baju n jalan beriringan berdua pegi kat kereta.. So bila nampak jer kami pakai tshirt ni, apalagi menjerit-jeritlah dorang berdua tu.. Tak senonoh tul perangai budak berdua ni.. Kebetulan jer ada tshirt tertulis 100% ni.. Bukannya tshirt group kpop tu pun.. Sbb group kpop tu sebenarnya 100%  jer.. Tak de single-single ni.. Tapi bolehlah dari tak de kan..? Nak kenakan anak punya pasal..

Muka aku tak sememeh.. Penat berjalan n shoping tadi kat Aeon.. Aku amik cuti hari ni..
Lepas jer hantar dorang semua kat sekolah, terus kami breakfast ngan si kecik tu n tunggu sampai Aeon bukak.. Sbb nak cari barang sikit..
Cantik jugak tshir ni ekk..?!
Dah buncit perut laki aku.. Ada hati nak mengaku single.. hehe
Dua-dua baju ni saiz S sebab tu nampak ngam-ngam jer bila pakai..
Inilah group 100% kpop kegilaan 2 anak dara aku.. Sampai aku pun kengkadang terlayan jugak bila dengar lagu kpop ni.. Dah hari-hari dorang dok dengor lagu kpop jer.. Lagipun muzik n bahasa dorang sedap jugak bila dengar ekk..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan