Jenguk iklan kat sini

Selasa, Mac 27, 2012

BURUNG BUTA

Hari ni aku balik dari kerja lambat sikit.. Dah malam.. Time nak kunci opis tu tetiba aku terdengo bunyi sesuatu kat tingkap.. Mula mula tu naik gak bulu roma sebab aku tak nampak apa-apa pun kat tingkap.. Tapi bila aku pusing nak kunci pintu opis tu, aku dengor bunyi mengibas-ngibas sekali lagi.. Aku cuak jugak laa.. Tapi nasib baik my hubby ada temankan aku kunci pejabat.. berani la sikit.. Bila aku toleh sekali lagi kat tingkap, rupa-rupanya ada seekor burung sudah sesat daaa.. Aku pun tangkap.. Then bila aku tangkap tu aku tengok rupa-rupanya matanya buta sebelah.. Kesiann..

Inilah burungnya.. Mata sebelah kirinya buta..
Mata kanan ok je.. Comel sangat..
Time aku tangkap tu, memang aku dapat rasa jantung dia punya lah laju berdegup..
Agaknya dia ingat aku nak bunuh dia kot.. hehehe..
Akhirnya aku lepaskan di terbang bebas.. Harap-harap dia tak tersesat masuk ke rumah orang pulak kan..?
Camne la dia hidup dan terbang ngan sebelah mata je kan..
Semuanya kuasa Allah Taala..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan