Jenguk iklan kat sini

Khamis, Mac 29, 2012

AKUPANCER..

Kepala aku ni selalu sakit.. Tapi bukannya pening.. Aku selalu rasa berdenyut-denyut kat dalam kepala sebelah kiri.. Kekadang tu rasa macam ada benda yang dok korek-korek jer.. So my hubby bawak aku pegi buat Acupuncture lepas balik kerja.. Sebab kami kerap bawak my father n my mother kat pusat rawatan acupuncture nie.. Mula-mula takut jugak sebab cucuk jarum kan.. Tapi time doktor tu cucuk jarum tu tak de la sakit pun.. cuma rasa nyit jer.. hehehehe.. kena semut api lagi sakit do.. Pastu dia pasangkan wayar kat jarum tu, then dia salurkan elektrik pulak.. Masa tu rasa bergetar-getar jer.. Terasa la jugak.. Tapi tak de la sakit pon.. Beranak lagi sakit daa...

Cucuk jarum kat belakang leher, bahu, pinggang dan belakang betis..
Kat bahagian atas kening..
Kena baring mengiring ke kanan selama setengah jam..
My hubby kata dah kena cucuk kat kening pun boleh senyum lagi..
Takkan nak nangis kot.. Senyum kan sedekah..?
Ini bahagian belakang betis (Kat pelipat lutut)..
Aku buat kat sebelah kiri jer sebab aku selalu sakit kepala bahagian kiri..
Lenguh2 kaki n rasa sengal tapak kaki pun sebelah kiri jer..
Lepas ni kena pegi lagi laa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan