Jenguk iklan kat sini

Khamis, Februari 16, 2012

Doktor Seratus Satu..???

Tengah sibuk kat office, my hubby call bagitau doktor seratus satu dah sampai...Haa!! Doktor..!!?? Doktor mana pulak..?! Sapa yang sakit..??!! Last2 my hubby cakap bukan doktor tu laa.. ini DR101 yang ayang order tu.. Owhh.. baru teringat aku ada order DR101 ni melalui internet 3 hari lepas.. tak sangka pulak cepat betul sampainya.. Aku memang dah lama idam nak beli DR101 ni.. bukannya ape, aku nak try bagi kat anak2 aku.. lagipun aku tengok jadual harian dorang ni mmg padat betul.. Pagi pegi sekolah, lepas tu sebelah petang nk pegi sekolah agama pulak sampailah pukul 6 petang.. Lepas balik sekolah agama sebelah malam nak kena siapkan kerja sekolah pulak.. Lepas tu dalam seminggu tu ada aktiviti kat sekolah lagi.. Kokurikulum lah.. Tasmiklah.. 1Murid1Sukan lah.. Aku yang kerja pejabat ni pun tak sesibuk dorang.. Kekadang kesian nengok dorang cam letih jer.. Sampaikan anak aku yang keempat si Syahir tu kata dia pernah tertido dalam kelas agama, sebab penat sangat.. so bila aku baca paper yang DR101 ni boleh cergaskan otak n badan untuk anak2 or orang dewasa.. aku pun bedesup ler order.. Aku nak try tengok ada perubahan tak kat anak2 aku.. Dorang baru jer minum DR101 ni.. Nanti kalau dah ada perubahan aku akan citer dalam entry yang akan datang ekk..

Inilah kotak Doktor seratus satu tu...
Aku order 3 kotak, sbb terus jadi ahli.. dapat harga murah sikit..
1 kotak ni ada 30 sachet.. cukup untuk sebulan..
Aku order 3 kotak bermakna cukup untuk 3 bulan..
Lagipun aku bagi anak aku 1/2 sachet setiap orang.. 
Sebab sukatan untuk kanak2 bawah 12 tahun hanya separuh jer..
dibancuh ngan air sejuk dlm peti ais.. Rasanya macam jus oren..
Kalau dewasa 1 sachet.. Air ikut kesesuaian..
Kena minum sekali setiap pagi sebelum sarapan..
DR101 ni tak boleh dibancuh ngan air panas sbb nanti zat dan vitaminnya akan hilang..



1 ulasan:

  1. kesian tgk anak perempuan...tersedak-sedak sebab tak suka makan ubat...yang sebenarnya rasa oren je....minda dah set ubat....tapi skg dah ok.....mudah2an ada perubahan dengan izin Allah.

    BalasPadam