Jenguk iklan kat sini

Isnin, Februari 27, 2012

Anak CHIKARO @ CIKO dah BESARRR..!!

Sebelum ni aku pernah buat entry pasal kucing aku si Ciko baru dapat 6 ekor baby dalam entry tajuk Pak Tam oh Pak Tam kan..? Sekarang ni anak2nya dah besor dan sihat-sihat pulak tu.. Umur lebih kurang 5 bulan.. ini gambar anak2 si Ciko..
Enam Jahanam..
Atas dari kiri Alvin, Lion dan Tiger
Bawah dari kiri Pinggu, Simon dan Pinggi..
 Macam makan kenduri..
 Lunch dengan ibunya..
 4 Abdul.. Semua jantan..
Ini betina..
Namanya Pinggu, ada sekor lagi betina warna sama namanya pinggi..
Bulu kureng kembang..

Ini bapaknya si Pak Tam.. Samseng kampung..
Sengattt sama luuu..!!!
Sebelah kiri Lion, sebelah kanan Alvin.
Bermesra-mesraan..
 Letih nampakkk..!!
 Mana tak letih.. Tengah sarat mengandung lagi ni..
Kali ni berapa ekor pulak la anak ko ye ciko..?
 
"Blehhh..!!
"Hai nama saya Omey..Saya tiada kena mengena dengan tajuk entry ni..
Sajer enter freme..
Saya baru pulih dari kecederaan kaki akibat kena langgar.."
Itulah, suka sangat lepak bawah kereta, kan dah kena langgar lari.. hehehe
Nasib baik tak kojol..!!


2 ulasan:

  1. comey nye ...i like cats ..especially persian cats ..

    BalasPadam
  2. My family mmg minat sgt ngan kucing.. Kat rumah kami ada lebih kurang 20 ekor kucing.. campur bulu kembang ngan bulu x kembang..

    BalasPadam