Jenguk iklan kat sini

Jumaat, Mac 17, 2017

14 HARI

Hari ni dah 14 hari usia anak ciko. Ini antara gambar-gambar yang aku ambik. So... layannn..

Tido jer kerjanya
Siap jelir-jelir lidah lagi..
Rasa nak tarik jer lidah tu.. haha
Tengah mimpi la tu..
Bukan main nyenyak lagi dia tido, sampai terlipat leher.
Aku dah siapkan tilam yang empuk, kat atas paper jugak nak tido ekk..?!
Anak ciko ni jenis yang tak banyak ragam. Tak pernah bunyi pun. Asyik tido jer.
Sampaikan aku tanya kat anak aku2 kucing ni bisu ker? Tapi anak2 aku kata kalau dorang angkat dia bunyi jer. Mungkin si ciko ni bagi susu cukup kot, pasal tu anak2nya asyik tido jer. Kenyang kan..?
Tido atas tilam yang empuk lagi.
Kaki sampai naik ke muka. Kurang ajar la tu.
Bila tengok tido macam ni, rasa nak picit jer..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan