Jenguk iklan kat sini

Sabtu, Oktober 15, 2016

TERJEBAK HASUTAN LAGI...!!

Baru balik dari pasar tani. Budak berdua ni asyik nak mengekor jer keje dorang. Aku kalau pergi pasar tani ni paling tak leh tahan bila tengok bunga yang dijual. Dalam hati dah nekad tak nak beli, tapi bila dah nampak depan mata terbeli lah pulokkk.. haha... Kengkadang bila aku tak nak beli, my hubby plak dok racun otak aku suh beli.. Dia kat cantiklah, uniklah, warna camni tak pernah ada lagilah.. Last-last aku pun terpengaruh dan terjebak oleh hasutannya.. So bukannya salah aku tapi kena salahkan dia.. hik hik hik..



Dua budak comot..
Inilah rose yang berjaya mempengaruhi otak aku supaya dibeli..
Bunganya besar giler.. 
Aku beli dua jenis.. warna merah dan ungu..
Ini warna merah.. belakang kelopaknya putih..
Ini warna ungu..
Cantik giler...
Ini pokok strawberry.. my hubby yang beria-ia nak beli..

Lepas ni tak payah beli strawberry.. Petik jer dari pasu.. hahahaha





Tiada ulasan:

Catat Ulasan