Jenguk iklan kat sini

Sabtu, Mei 02, 2015

KISAH PUTERI DAN PUTERA

KISAH DONGENG PUTERI DAN PUTERA POKOK


Pada suatu hari sang Puteri duduk di bawah pokok sambil menuggu sang Putera..
Ketika duduk Sang Puteri merasa bosan..
Sang Puteri memanggil Sang Putera kerana dah bosan duduk seorang diri terlalu lama..
" Wahai Sang Putera, kenapa kamu masih tidak muncul lagi.."
"Saya sudah bosan menunggu di bawah pokok ini.."
Tiba-tiba muncullah Sang Putera di hadapan Sang Puteri.. Lalu Sang Putera pun bertanya..
"Wahai Sang Puteri, kenapa kamu memanggil saya turun dari pokok ini..?"
Jawap Sang Puteri.. "Owh.. Takde apa-apa, saya cuma bosan duduk di bawah pokok ini je.."
"Ciss.. Buang masa saya saja.." Kata Sang Putera.
Tiba-tiba Sang Putera melompat semula ke atas pokok..
"Owh mentang-mentang lah kamu boleh melompat ke atas pokok.."
Kamu eksyen dengan saya yer..!!" Kata Sang Puteri



Tiada ulasan:

Catat Ulasan