Jenguk iklan kat sini

Khamis, September 09, 2010

Ikut Rombongan Prasekolah ke Penang

Cikgu Prasekolah Sofea buat rombongan ke Penang.. Seronok benor sofea bila dpt naik bas ke Penang.. maklumla tk penah naik bas.. Mmg sblum nie dia dok menghitung hari nak g Penang, sampai abg ngan kakaknya jeles glier kat dia..


First time naik bas nieee...Excited..
Baru sampai kt Tmn Burung, Penang.
Hai.. nama saya Sofea.. saya sekarang berada di Taman Burung Pulau Pinang..
Besaqnya burung tu ekk..?! Kalau hidup boleh bawa sofea terbang..
Merenung masa depan kerr..?
Saper lagi comei.. hehehe
Burung Unta
Peacee.. selamatkan hidupan liar.. terutama burung-burung ini..
Kalau burung kat belakang tu patuk kepala sofea tentu berlubang kan..?
sebab paruh dia bersarrrr..
Burung Kakak Tua Biru
Bergambaq kenangan ngan guru, ibubapa n teman sekelas Pramutiara.
Burung hantu ni kalau tak silap aku namanya Burung Hantu Kubur.. Burung nie pendiam jerk.. Tak agresif.. tapi yang kelakarnya kalau kita usap badan or kepala dia.. dia akan goyang2kan badan dia macam orang menari..
Dah penat melawat.. soru time.. Canggih weihh.. makan chicken chop tuu..!!
Tapi yang bestnya anak aku siap tanya aku.. "umi chicken chop ni dorang masak pakai burung kat dalam nie ker..?" hahahaha
Lepas melawat taman burung.. pegi balik pulau plak..
Nie di tengah jambatan pulau pinang..
Dah sampai punn..
Melawat Muzium Toys..
kat muzium nie mcm2 karektor kartoon bleh jumpa.. budak2 mmg suker larrr..
Wacchaaa...
Ehhh.. dia nak pegang kepala sofea laa...!
My super hero..ahakss..!!

Jage2 kang dia libas kang..!!
Spidermann.. Help me..!!
Umi pun nak bergambar dengan spiderman jugak..
Hataschi.. Ultraman Taroo..
Mr Bean
Pirates Of The Carribean..
Kalau Johnny deep yang real kan best.. maunya aku pengsan..
Barbie.. favourite kedua puteriku..
Shreak
Halloween
Predator
Uiihhhh... dah penat daaa..

Rombongan dah abis... Nie on the way balik..
Bye bye penang...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan