Jenguk iklan kat sini

Jumaat, April 30, 2010

Bahagianya memiliki anak ramai..

Siapa kata anak ramai ni menyusahkan..? Bagi aku anak ramai ni amat membahagiakan dan menceriakan hidup aku.. Kekadang keletah dan karakter dorang nie berbagai2.. adakalanya memeningkan kepala jugak.. Kekadang tu bengang juga dengan karenah dorang nie.. Tapi anak2 aku ni pandai ambil hati.. kalau hari nie aku balik dari kerja membebel2 dengan dorang sebab rumah bersepah... esok pulak bila aku balik dari kerja tengok rumah bersih je.. pastu masing2 pakat masuk bakul angkat sendiri, mengaku die yang kemaskan rumah.. maklumlah nak dipuji.. ho, ho, ho,

p/s : kalau nak badan mantain kurus, beranak ler ramai macam aku nie..!! hehehe
aku kuat makan tapi berat badan tak leh naik lar..!!

Inilah keluarga besau aku..
dari kiri depan, Fahrin Syahir, belakang Farhan Syahmi, atas riba Farish Syahril, kanan belakang Fadzlynn Syasya, kanan depan Fadhlina Sofea
Belakang sekali my hubby terchenta ley Rashid
Inilah hero dan heroin kesayangan aku yang selalu membingitkan rumah...!!
Dah nak sama beso ngan uminyer..
lagi 2, 3 taun maunyer dorang lebih beso dari aku.. he he he
Syahmi dengan gaya machonya...Anak Sulung..
Syasya dengan gaya manjanya...Anak Kedua..
Sofea dengan gaya modelnya...Anak Ketiga..
Syahir dengan gaya riangnya...Anak Keempat..
Syahril dengan gaya poyonya.... hahahaha..Anak Bongsu..
Seronok benor kalau dapat bogel...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan